Total Pageviews

Thursday, October 14, 2010

Cerita Kawan Lelaki



Saya mempunyai kawan lelaki yang rapat dengan saya sewaktu saya berada di zaman persekolahan di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Samudera . Mereka semua merupakan kawan yang terbaik bagi saya . Mereka selalu memahami saya n selalu membantu saya semasa saya berada di dalam kesusahan .Saya amat menghargai mereka n saya amat menyayangi meraka .Ttermasuklah  kwnkwn saya dekat IKM sekarang nieyh , yang telah byk membantu saya dalam mengendalikan komputer , buat assingment  dieowg memang THE BEST . Thankz sume kwnkwn ku . Jase mu tetapku kenang . Saya juga mempunyai kwn lelaki yang sgt teristimewa bg saya yang bernama Muhammad Firdaus Bin Razaly . Die teramat memahami saya . Die terlalu baik dengan saya .

No comments:

Post a Comment